Aanvraagvorm vir Persal-inligting
Die Wet op die Beskerming van Persoonlike Inligting, Wet No. 4 van 2013, vereis dat alle departemente hul huidige praktyke ten opsigte van die verwerking en gebruik van persoonlike inligting moet hersien en verseker dat hul privaatsheidsverwante risiko’s na behore bestuur word. PERSAL-kennisgewing No. 326 van 2014 het aangedui dat departemente vir hul eie inligting verantwoordelik is en sekerheidsprotokolle streng nagekom moet word wanneer PERSAL-inligting met derde partye gedeel word.
PERSAL-data word as vertroulik geklassifiseer en moet as sodanig bestuur word. Wanneer die inligtingsaanvraagvorm goedgekeur is, sal die Menslikehulpbron-inligtingstelsels (MHIS) se subdirektoraat versoek dat alle PERSAL-inligtinggebruikers die PERSAL-inligtingsaanvraagvorm voltooi sodat hulle inligting van PERSAL kan ontvang.
Dit is hoe praktyke vir die beskerming van vertroulikheid, egtheid en integriteit van PERSOONLIKE inligting verseker word.
Laai die Persal-inligtingsaanvraagvorm hier af.
Registreer as ’n opvoeder
Indien jy ’n gekwalifiseerde onderwyser is wat op soek is na werk in Suid-Afrika, moet jy by die Suid-Afrikaanse Raad vir Opvoeders (SARO) by die Suid-Afrikaanse Raad vir Opvoeders registreer.
Jou kwalifikasie moet eers vir indiensneming erken word voordat jy by SARO registreer.
Indien jy buitelandse kwalifikasies het, moet dit eers deur die Suid-Afrikaanse Kwalifikasie-owerheid (SAKO) by die Suid-Afrikaanse Kwalifikasie-owerheid geëvalueer word.
Vind meer uit oor registrasie as onderwyser by die Suid-Afrikaanse Raad vir Opvoeders (SARO) of kontak 012 663 9517 / 086 1007 223.
What’s Up Teach?
Onderwysers het ons aanmoediging, ondersteuning en bystand nodig om die beste weergawe van hulleself te kan wees. Om hierdie rede het die Departement “What’s Up Teach?”, ’n onderwyserstydskrif, geskep om ons onderwysers te help en verder te motiveer.
Dit is ’n inisiatief van die DBO om:
Belangrike pedagogiese en ondersteuningsinligting op ’n kreatiewe manier aan onderwysers oor te dra;
Onderrig en leer deur ’n gebruikersvriendelike medium te verbeter; en
’n Lewendige gesprek tussen die Departement van Basiese Onderwys en onderwysers te begin.
Die tydskrif word na alle openbare skole in die land versprei en verskyn kwartaalliks.