Kies Taal


Image

Vroeëkinderontwikkeling

Die hoofdoel van die VKO-kantoor is om gelyke geleenthede vir al die Oos-Kaapse kinders te skep, om toesig te hou oor die leer en onderrig van kinders in hul vroeë jare van leer, asook om die implementering van ’n goedgekeurde nasionale leer- en kwalifikasieraamwerk te ondersteun. Hierdie kommunikasie help om die Oos-Kaapse VKO-afdeling se verantwoordelikhede uitee te sit.

Oorsig

Verskeie aspekte het aangedui dat die emosionele, sosiale en fisieke ontwikkeling van jong kinders ’n direkte uitwerking op hul algehele ontwikkeling en volwasse lewe het, en dit is waarom vroeë ingryping voorgestel word.

In reaksie op bogenoemde verklaring het die Departement van Basiese Onderwys die Nasionale Kurrikulumraamwerk bekendgestel wat ’n nasionale beleidsdokument is wat praktisyns leiding gee oor die 0-4-kurrikulum.

Die Oos-Kaapse Departement van Onderwys word ook gelei deur die NKR-beleid in leer. Die NKR-beleid om praktisyns op te lei met die bedoeling om ’n stewige grondslag in die vroeë jare van leer te lê.

Die NKR-beleid is aan ander beleide gekoppel soos die Kurrikulum- en Assesseringsbeleidsverklaring (KABV).

Om pre-primêre onderwys te verbeter, het die Departement enkele praktisyns oor die Nasionale Kwalifikasieraamwerk vir VKO (Vlak 4) opgelei en ’n plan is in plek om 1 700 praktisyns op te lei.